امیر کیلر

وبلاگ رسمی کانال امیر کیلر😐🖤

امیر کیلر

وبلاگ رسمی کانال امیر کیلر😐🖤

آموزش هک اینستاگرام با ترموکس

هک اینستا با ترموکس



apt update


apt upgrade


بعد بزنید


pkg install python


pkg install git


pip install requests


حالا باید بزنید


git clone https://github.com/Slayeri4/instahack


حالا دستور زیر رو بزنید


cd instahack


حالا باید ران کنید


python hackinsta.py



و حالا یوزر طرف رو بزنید بعد اینتر و بعد n بزنیدو باز اینتر و حالا 0 یا 1 بزنیدو اینتر بزنید تا شروع کنه به کرک




Cr: Amir_Killer




Channel: The_Amir_Killer


  • Amir Killer

نظرات  (۲)

سلام

عالیه بر خلاف بقیه دستوراتیکه توی سایت های دیگه میزارن

آقا امیر به مشکل دارم.اونم اینکه پسورد لیست حجمش کمه و بعد ۱۴تا میگه از پروکسی استفاده کن یا بعد پنج دقیقه دوباره امتحان کن

من لیست پسورد دارم اما با هر نوع دستوری که بلد بودم نتونستم توی cd istahackکپی کنم

اگه ممکن بازم راهنمایی کن و خط دستوری کپی برام بگو

پسورد رو نمیاره چیکار کنم؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی